איך מודדים הצלחה?
בעולם השיווק, מאד סנובי להגיד 'אנחנו מודדים הצלחה' 'יש לנו כלים אנאליטיים מתקדמים' 'אפשר למדוד הצלחה גם בפרינט ברמת דיוק גבוהה' וכן, תכלס, כולם עובדים על שיפור ודיוק היכולות לנתח את התוצאה ורמת ההצלחה של כל פעילות שיווקית שהתבצעה.
רק ש.. נראה כי חשוב יותר לדייק ולשאול 'מה זו הצלחה'?
נניח שהגעתם לקניון ויצאתם עמוסי שקיות, לכאורה זו הצלחה.. אלא שרציתם לקנות מתנה ומצאתם המון בגדים מרגשים ויפים, אבל מתנה לא:( , אז בעצם אין כאן הצלחה בקניות.
זו הסיבה, שכשאנחנו ניגשים לתיק / קמפיין חדש, אנחנו קודם כל שואלים את הלקוח – מה המטרה של הקמפיין או הפעילות הקרובה, מה אנחנו רוצים להשיג?
רק אחרי שברור לנו והגדרנו מה אנחנו רוצים שיצא מהקמפיין וגם בוחרים מטרות משניות (כמו: מכירות באתר, וגם כמה שיותר נרשמים לניוזלטר או – פגישות במתחם מכירות, אבל גם באזז ושיח סביב הפרוייקט) אנחנו יוצאים לדרך ויודעים בדיוק למה לצפות.
אז בואו נדבר קצת על הקמפיין של 'אחוזת ארץ'
איך בעזרת קונספט חדשני ואסטרטגיה נכונה, הצלחנו (ובעז"ה נמשיך גם הלאה) לעשות את הבלתי יאומן – לקחת פרויקט של כ240 יח"ד באזור חילוני ולשווק אותו כמתחם ייחודי למגזר החרדי.
מצאנו בשורה!
כולם מדברים על משבר הדיור החריף, מחכים שהממשלה תתעשת, אולי ליצמן יצליח לעשות משהו במשרד השיכון, אולי יבנו עיר חרדית (ליד ערד) או יפשירו קרקע למגורים (הבטחה מעורפלת למשקיעים עם הרבה אומץ)
עת לעשות! בבאר יעקב, מחכה לכם ההזדמנות האולטימטיבית: גם מרכז הארץ, גם איכות חיים, גם בית גדול, גם שכנים טובים, גם עיר משגשגת ומפותחת
ראשית, מיתגנו את הפרוייקט, זיהינו את נקודות החוזק העיקריות שלו: איכות חיים במרכז והחלטנו שפשוט, 'בונים קהילה במרכז' קהילה שבוחרת לשים את כל הרצונות של המשפחה במרכז וליהנות מכל העולמות.
אמיתי, גמאני הייתי רוצה לגור בקהילה כזו..
המסר הנוסף שעובר מהסלוגן, זו ההזדמנות שלך להיות חלק ממייסדי הקהילה ולקבל מקום והכרה בתוך קהילה מתגבשת ואיכותית.
אחרי שאפיינו במדויק את קהל היעד, צבענו את האזורים בהם אנו רוצים להתמקד עם פרסום מאסיבי, בנינו מודעות עם מסרים ברורים והנעה לפעולה, רתמנו את הגיטריסט הענק, אבי סינגולדה להקלטת ג'ינגל בועט שיזוהה עם המותג, שלבנו בקמפיין מדיות ב360 ממשקי מותג-צרכן ויצאנו לדרך….
גם בתחום הנדל"ן, אנחנו משתדלים לתת 'יותר' ולרתום את הניסיון העשיר שלנו בתחום הנדל"ן (אחרי עשרות קמפיינים וליווי לקוחות לאורך תקופות ארוכות)
מספר פעמים בשבוע, אנו מבצעים מעקב אחר הלידים, מקורות ההגעה, אזורי תגובה ולא פחות חשוב – איך מחלקת השיווק מתפקדת, האם יש מה לשפר? האם היא עומדת בעומס?
וכמו בנסיעה בכביש, מגבירים הילוך ומורידים בהתאם לפידבק, לא מרפים לרגע. היד על ההגה, הרגליים על הדוושות ונוסעים לעבר היעד – ההצלחה 🙂