פרסום למגזר החרדי, כל הסיבות לבחור ‘מילר-פוינט’

מותג חזק, נשען על "צבא" לקוחות נאמן שמצביע ברגליים (או יותר נכון בארנק..) ורוכש את פרטי המותג. למרות שהמותגים הגדולים הפכו למעין 'דת' עבור מאמיניהם, הם משקיעים בכל שנה אחוזים גבוהים בפרסום ושיווק כדי להגדיל את נאמנות הלקוחות וסיפוח כמה שיותר 'מאמינים' נאמנים לדת שלהם.. מהו פרסום? (בהגדרה מילונית) 1. הבאה לידיעת הציבור, חשיפה ברבים (במילים אחרות – יצירת מודעות / תדמית כלפי המותג / המוצר). 2. החלק במכירות ובשיווק האחראי לקידום תקשורתי של מוצר. הפרסום נועד להעלות את המודעות לקיומו של דבר מה ולחולל תהליך שסופו מכירה. שיתוף פעולה פורה בין משרד הפרסום למחלקת השיווק של המותג, היא הגדלת מאזן המכירות ורווח כספי גדול יותר לחברה.

המגזר החרדי הוא קהל היעד האולטימטיבי למותג שלך, פרסום נכון ומקצועי למגזר החרדי יביא לך עוד כ- 1,000,000 לקוחות נאמנים במיוחד שקונים חכם למשפחה ברוכת ילדים.

תכלס, החלטתם שאתם רוצים להגדיל את המודעות למותג שלכם ולצאת בפרסום יעיל ואפקטיבי למגזר החרדי עכשיו צריך רק להחליט, איזה משרד פרסום חרדי מתאים לכם?

מילר פוינט, משרד הפרסום למגזר החרדי, זה בדיוק מה שאתם צריכים

ידוע שהנחתום אוהב להעיד על עיסתו וזה הרי הכי אמין בעולם
אבל אם השורה הזו לא מספיקה לכם, שאלנו כמה חבר’ה מהצוות שלנו והאמת? הם גם הפתיעו אותנו  איזה כיף שהצוות כאן כל כך מסור ומאמין במותג שהוא מחלק ממנו…

אם אתה לא יכול, אתה חייב. (אנתוני רובינס)

ראשית, ה-DNA שלנו כמשרד פרסום חרדי הוא הצלחה.

אנחנו מחויבים לכל פרויקט ב100% עד להשגה מלאה של היעדים שהצבנו ביציאה לתהליך.

כדי לתת ללקוחות שלנו את התוצאה הטובה ביותר לפרסום במגזר החרדי, הקמנו את המשרד כמעטפת מלאה; OSS ומובילים תהליכים משמעותיים מקצה לקצה בכל הפלטפורמות בעולם האופליין והאונליין כולל יחסי ציבור, מהלכי תוכן והפקות קד”מ מושלמות (מעבר לפרסום מודעות / באנרים)

(לינק לסיכום אירוע קד”מ סוכות פרי נדל”ן)

כשמכלול מרכיבי הפרסום נהגים מתוך אסטרטגיה אחת מגובשת למגזר החרדי עם קריאייטיב מותאם לכל פלטפורמה וצוות מומחה ש’מתאבד’ על הפרויקט, בטוח שתצליחו לכבוש את המגזר החרדי.

לסיכום, אנו משרד הפרסום החרדי היחיד שמאמינים שהדרך היא החלק המשמעותי ביותר לתוצאה אולטימטיבית וכל העובדים שותפים מלאים כדי שכל לקוח יקבל את התוצאות הטובות ביותר. על כל לקוח נערכות ישיבות צוות בשוטף עם חשיבה ממוקדת יצירתית כדי למצות עד כמה שניתן את כל הדרכים להצלחת הקמפיין.

פרסום למגזר החרדי

פתור בעיה אחת ותוכל להרחיק מעצמך מאה בעיות נוספות (פתגם סיני)

המגזר החרדי קם אחרת בבוקר, חושב אחרת, מתנהל אחרת והולך לישון אחרת.

כחלק משמעותי מתהליך הפרסום למגזר החרדי, אנחנו קודם כל מדייקים את האסטרטגיה והמסרים בהתאם לערכים המהותיים למגזר החרדי.

לפני שאנחנו יוצאים לדרך, אנחנו יורדים לעומק של היתרונות האמתיים למותג, בודקים מהם האיומים ומזהים את ההזדמנות השיווקית הנכונה ביותר למוצר עם הבטחה פרסומית חזקה המתאימה למגזר החרדי.

לפני זמן רב הגעתי להבנה שאנשים בעלי הישגים, לעתים רחוקות נותנים לדברים לקרות להם. הם תמיד יצרו את הדברים לעצמם (לאונרדו דה וינצ'י)

תכלס, המשפט הזה עומד בפני עצמו.

רק כמה מילים לצוות המדהים שלנו, אנשים עם ברק בעיניים, חדוות יצירה, דבקות במטרה וראש ענננק שרק הולך וגדל…

כשיש לכם משרד פרסום חרדי שמכיר את הניואנסים והדקויות במגזר, שהולך אתכם יד ביד עד להצלחה מלאה ומאמין בשקיפות מלאה ובמקסום התקציב הפרסומי למקסימום חשיפה – אין ספק שתגיעו רחוק עם עוד מיליון לקוחות מרוצים ונאמנים.

השתכנעתם? זה הזמן ליצור קשר

עדיין מתלבטים? פגישה לא עולה לכם כסף, תנו לעצמכם את הצ’אנס להצליח בענק יחד אתנו

element-_-05-
משרד דיגטל שמקפיץ את העסק שלך
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן