ניקח לדוגמא את 'אושן גורמה'
מנת הדג המסורתית, גפילטע פיש, אותה המנה הנוסטלגית מבית אבא הפכה בעזרת חשיבה יצירתית – למנת בסיס בכל בית עם רול מוכן לבישול מהיר וקל – גפילטע וויט פיש מבית 'אושן גורמה'.
בכל קמפיין, אנו משתדלים ליצור קומבינציה חדשה לאותם הגירויים המוכרים של המותג, ליצור הקשרים מקוריים ולא שגרתיים ובכך משפרים את המסר הישן ומוסיפים עליו ערך חדש.
כמנה מסורתית, האתגר המרכזי הוא לשמור על החיבור והאהדה בקרב המשפחות הצעירות, והמוטיב הזה מלווה אותנו כבר כמה שנים בקמפיינים שונים, ועברנו הרבה..
במותג שמרני כמו 'אושן גורמה', לא קל להביא חדשנות ויצירתיות ועם סיעור מוחות שהתפזר לכל עבר, ונייר ענק שעליו רשמנו את כל מה שרלוונטי, הצלחנו להמציא את המותג מחדש ועדיין לשמור על הקונספט המסורתי והשמור של המותג.
אושן גורמה = כל מה שטוב בשבת: אוכל טעים, מסורת אהובה, זמן משפחה, משחקים, חוויה, ציפייה לשבת

בכל מקום, כל הזמן
בחרנו במדיה פחות שגרתית – חסויות להדלקת נרות שבת, בכל המדיות המובילות במגזר החרדי, כך הצלחנו למקסם את התקציב וליהנות מחשיפה קבועה ואיכותית.
לפני כל חג, בחורף ובקיץ אנו יוצאים בקמפיין, בו אנו מחברים את המותג לטיימינג ומשלבים את 'אושן גורמה' כחלק בלתי נפרד מחוויית השבת והחג.
ושוב, אנחנו נכנסים לקופסא המוכרת, לצורך הדוגמא – חג הפסח ודג אושן גורמה וממלאים אותה ברעיונות קשורים – מסורת של ליל הסדר, קריעת ים סוף, סעודה של בני מלכים, פאר, הדר, מדור לדור, מצות, הידור לפסח, גביעים, סעודה, חגיגיות ועוד
אחרי שהתפזרנו כהוגן, אנחנו מתחילים לאסוף- לסנן מה שלא רלוונטי, לראות מה אפשר להציל ולסיים לפצח את מה שבאמת טוב…

REstart
בוקר אחד תמים, במחלקת האסטרטגיה החליטו שצריך לגוון, למצוא קונספט חדש לגמרי להביא למוצר 'חיים חדשים'.
וכאילו, אנחנו לא מלווים את המותג כבר שנים, התחלנו לשאול את עצמינו מחדש: "מה זה אושן גורמה?" "לאן אנחנו רוצים להגיע?" "מי אוכל אושן גורמה?" "מי אנחנו רוצים שיאכל אושן גורמה?" "מה משותף ביניהם"
והבנו, שעדיין לא נתנו מספיק במה למסורת, לחיבור הבין דורי כשסבתא מכינה את המנה שסבא והיא הכי אוהבים והופ, גם הנכדים והילדים רוצים ומבקשים עוד
כשאמא מכינה בבית, את המנה שכל הילדים אוהבים לאכול אצל סבא וסבתא, כשהילדים מבקשים שיביאו להם עוד 'אושן גורמה'.
הכירו את המשפחה האהובה של 'אושן גורמה'

במשך כמעט שנה, המשפחה המפורסמת כיכבה בכל המדיות החרדיות, כולם הכירו אותם והתחברו אליהם.. אבל הגיע הזמן להתאמץ שוב ולהמציא את המסורת מחדש..
שולחנות השבת הפכו לחוויה קולינרית מיוחדת, העיצוב, העריכה, ההגשה והמנות יכולים לפאר כל מסעדה מבוקשת וגם 'אושן גורמה' יכול להשתלב בתענוג הגדול הזה.

בשיתוף פעולה עם שפית צעירה, בנינו מתכונים מיוחדים למנות מיוחדות ליום יום והצעות הגשה יוקרתיות לסעודות שבת וחג וביום צילומים ארוך (מתיש אבל מלא סיפוק) הוצאנו סדרת תמונות משגעת של וריאציות חדשניות לאותו הרול המוכר והקפצנו את אושן גורמה הרבה מעבר לעשור החדש, הצלחנו לגעת בקהל חדש שלא משתמש במוצר בכל שבת
קהל איכותי, שמשקיע, שמתעד שעושה באזז ורעש ומפנק את השבת והמשפחה במיוחד
בהחלט, המסורת עברה קדימה.