BLOG

הבלוג שלנו

הדשא של השכן ירוק יותר! (בלי קשר לזה שהלוגו שלנו ירוק)

עולם הפרסום עבר כמה טלטלות בשני העשורים האחרונים במיוחד עם ההתפתחות המואצת ו'המהפכה הדיגיטלית' שהפכה את הילדים שלנו לטובים מאתנו בכל כך הרבה תחומים.. (הם מלמדים אותנו איך להשתמש בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, הם יוצרים תוכן ועוד)
גם אנשי הפרסום הוותיקים, מצאו את עצמם מתחרים עם חברות צעירות שהובילו קמפיינים בקו צעיר ובוטה, ופתאום נאלצו להתמודד מול כלי מדיה לא מוכרים ואלו שרצו להישאר עם ראש מעל המים, להמשיך להוביל את הלקוחות שלהם קדימה בכל המובנים, התחילו ללמוד מחבר'ה צעירים שרק סיימו צבא, לבקש עצות מבני נוער ולחשוב אחרת.

קרא עוד »

מכל מלמדי השכלתי, מלקוחותי יותר מכולם

אסטרטגיה:
כן, כן, אסטרטגיה היא הבסיס לכל פעולה פרסומית (או שיווקית או עסקית – בעצם, כל פעולה) ולעד היא תישאר כזו, אך משומה, רבים מסתפקים במסמך דל שמסתכם בהמלצה על פלטפורמות, שממילא כולם משתמשים בהם ול'ערכי מותג' שחוקים שכיף לבעלי המותג להתחבר אליהם, אך קשה להאמין להם.
אז מה זו אסטרטגיה שיווקית?
תכנית שנבנתה לאחר מחקר מעמיק על החברה או הארגון מבפנים ומבחוץ, הבנה אמיתית של פעילות החברה, הצרכן והרגלי הצריכה של הצרכן בתחום המסוים. האתגר באסטרטגיה הוא למצוא נקודת מבט שמבינה במדויק את מה שקורה מבפנים, אך עם זאת מסתכלת 'מבחוץ' ורואה את המותג או החברה כמות שהיא בעיני הצרכן.

התהליך המרתק של אסטרטגיה שיווקית, האיר לנו טעויות נפוצות של מותגים / חברות / תאגידים, המאמר הזה מוקדש לעסקים שאוהבים לשפר את עצמם וללמוד מטעויות (של אחרים (

קרא עוד »

לחדש! זו המסורת שלנו

הפעם נדבר על.. יצירתיות.
למרות שמקובל לחשוב שיצירתיות זו 'הברקה' – קופי חד או ויזואל מפתיע, יצירתיות היא חשיבה ארוכה ומתוכננת : חשיפה מסתעפת צורת החשיבה הזו באה לידי ביטוי בהעלאה של פתרונות רבים ודרכים שונות ומגוונות להתמודדות עם בעיה מוגדרת.

קרא עוד »

שמנו את ההצלחה, במרכז!

הפעם נדבר על הדלק שלנו (נראה לי שהוא נכון למרבית התחומים בתעשייה), ההצלחה שנותנת לנו סיפוק וכח להמשיך ולהתקדם הלאה.
כן-כן, אנחנו נהנים מהדרך, כיף לעשות וליצור נכון ולראות את ההצלחה. אנחנו מקבלים מכם, לקוחותינו את האימון שנוביל אתכם קדימה ושנצליח לצלוח את כל האתגרים ולהגשים את היעד.

קרא עוד »

אלוקי התוצאה, ענני!

שואלים אותי מה החלק הכי טוב כשעובדים בפרסום? זה לא הכסף (העוגה לא גדולה), לא הלחץ (מכירים מישהו שזה עושה לו טוב?!) ולא הלקוח (למרות שהוא תמיד צודק) זה ההתגלות (לא של פיית השיניים )
משרד הפרסום הוא נקודת המפגש של אינספור תחומים, מנהלי הקריאייטיב, התקציבאים, אנשי הארט – כולנו, עובדים על תיקים ממגוון כ"כ רחב: תיירות, נדל"ן, קמעונאות, יזמות, מזון, ילדים, אופנה, עמותות ועוד..
החלטנו לתת לכם הצצה מרתקת בבלוג שלנו, בכל פעם נציץ לקמפיין אחר, ננתח את התהליך ונעבור ביחד על כל השלבים, עד התוצאה הרצויה 

קרא עוד »

חמישים גוונים של שחור

פתח לעשור חדש עם המגזר השחור בישראל (אגב, הוא צבעוני הרבה יותר ממה שנראה מבחוץ.. )

המגזר החרדי מרתק עם אוכלוסייה בצמיחה מתמדת המהווה נתח משמעותי בכח הקניה הישראלי. ניתן לראות גם מדברי נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, בוועידה הכלכלית של החברה החרדית בישראל: "ההתפתחויות הדמוגרפיות הופכות את החברה החרדית לגורם משמעותי לעתיד הכלכלי של ישראל. צריך להכיר בכך וחשוב להתכונן לכך כבר עכשיו. התהליך שעלינו להניע כעת מחייב התגייסות של כלל הגורמים כדי שבעוד כמה עשורים נראה ממנו תוצאות חיוביות."
2030, קרוב משנדמה לנו, והשינויים החלים בחברה הישראלית, משפיעים וישפיעו על כולנו.. זה הזמן שלכם, מנהלי שיווק להבטיח פלח שוק דומיננטי ואיכותי למוצר שלכם.

קרא עוד »
פרסום למגזר החרדי מילר פוינט

פרסום למגזר החרדי – כל המידע

מיתוסים שגורמים לך להפסיד כסף

בשנים האחרונות מתגלה השוק החרדי כבעל כח קנייה רב הטומן בחובו הזדמנויות שיווקיות רבות.
שווי השוק החרדי מוערך במיליארדי שקלים וחברות ומותגים רבים מסמנים את הקהל החרדי כחלק משמעותי מהצמיחה העסקית בישראל.
כמנהלי שיווק או מותג, אתם בוודאי מכירים את המיתוסים שהתקבעו על המגזר החרדי ויוצרים חששות מסוג "איך ניתן לפנות אליהם, אולי בכלל הם יעשו עלי חרם צרכני, אז עדיף להתעלם? "

קרא עוד »

Millerpoint משרד פרסום חרדי בעולם החדש

פרסום חרדי? miller point משרד חרדי/דתי מוביל

אנחנו חיים בעידן של מהפכה, בעולם ללא גבולות.
בעידן בו הכל מתחבר- מסכים, פלטפורמות, ערוצים, מסרים, קהלים – חוקי המשחק משתנים שוב ושוב ואתם, מנהלי השיווק או המנכ"לים שרוצים לחדור או להשאר בתודעה של הצרכן, צריכים להמציא כל פעם מחדש את הדרך.
אנו, ב'מילר פוינט' משרד פרסום חרדי בירושלים משלבים את הידע האדיר והמוניטין שצברנו בעולם הפרסום הקלאסי יחד עם מומחיות רבת שנים בכל הפלטפורמות של העולם הדיגיטלי.

קרא עוד »

פרסום למגזר החרדי, כל הסיבות לבחור 'מילר-פוינט'

מותג חזק, נשען על "צבא" לקוחות נאמן שמצביע ברגליים (או יותר נכון בארנק..) ורוכש את פרטי המותג.
למרות שהמותגים הגדולים הפכו למעין 'דת' עבור מאמיניהם, הם משקיעים בכל שנה אחוזים גבוהים בפרסום ושיווק כדי להגדיל את נאמנות הלקוחות וסיפוח כמה שיותר 'מאמינים' נאמנים לדת שלהם..
מהו פרסום? (בהגדרה מילונית)
1. הבאה לידיעת הציבור, חשיפה ברבים (במילים אחרות – יצירת מודעות / תדמית כלפי המותג / המוצר).
2. החלק במכירות ובשיווק האחראי לקידום תקשורתי של מוצר.
הפרסום נועד להעלות את המודעות לקיומו של דבר מה ולחולל תהליך שסופו מכירה.
שיתוף פעולה פורה בין משרד הפרסום למחלקת השיווק של המותג, היא הגדלת מאזן המכירות ורווח כספי גדול יותר לחברה.

קרא עוד »

שיווק למגזר החרדי: כך תנצלו את הקיץ לשיווק מוצלח במגזר החרדי

חשבתם פעם עד כמה אנחנו מושפעים מעונות השנה? מן הסתם, אם אינכם משווקים קרם שיזוף או חופשות סקי לא חשבתם על כך.
אבל גם בשיווק למגזר החרדי, לעונות השנה יש משמעות מהותית בהרגלי הצריכה (כן, כן, מלבד שבתות וחגים). אם נסתכל מה קורה סביבנו התשובה תהיה חד משמעתית – כן, אורח החיים של הלקוחות שלכם שונה בתכלית בין עונת הקיץ לחורף ולאביב ולכן יהיה טוב אם נזכור את זה וננצל את השינויים הללו לשיווק נכון וממוקד יותר.

קרא עוד »

תוצאות, דרכי פעולה ומה שבניהם – משרד פרסום למגזר החרדי

2019: התוכן הוא המלך, השאלה מי המלכה?

העולם עובר תהפוכות רבות ומהירות בכל תחומי החיים: התעצמותה של המעצמה הסינית, תנועת ME TOO, פרצות האבטחה של פייסבוק, צניחה ברייטינג, הברקזיט באנגליה, קריסתם של הקניונים והופעתם של 'מובילי דעת קהל' ברשתות החברתיות. שינויים אלו ועוד רבים משליכים באופן ישיר ועקיף על הדרך בה מותגים בימינו נבנים, מתנהלים, חושבים, משתנים ומתאקלמים לסביבה.

קרא עוד »

שיווק למגזר החרדי, איך לגרום לזה לעבוד בשבילך

עולם חדש ללא חשש

בשלושת העשורים האחרונים, חלו שינויים משמעותיים בהרגלי ההתנהגות והצריכה של המגזר החרדי.
מקבוצה מסורתית וצנועה, המרוכזת בעיקר בירושלים ובבני ברק היא הפכה לחברה חזקה, בעלת גוונים רבים ודומיננטית, המונה למעלה ממיליון נפש וחיה בערים שונות ברחבי הארץ, צורכת מותגים, מאמצת את הטכנולוגיה ומכירה בערכה.

קרא עוד »

משרד פרסום חרדי | זווית אחרת

מחפשים עוד מיליון לקוחות? חשבתם על פניה ופרסום ממוקד למגזר החרדי?
יש כמה עובדות ונקודות מהותיות שכדאי שתתנו עליהם את הדעת.
הלקוח החרדי הפוטנציאלי מחזיק בידיו כוח צרכני ענק ובעל משמעות אדירה עבור המשק הישראלי. כבר כיום הוא מונה כמיליון נפש וכמגזר בעל קצב הילודה הגבוה ביותר במדינה (לפי התחזית הבינונית של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, החרדים יהוו בשנת 2030 כ-20% מכלל האוכלוסייה היהודית בישראל( מסתמן כעתיד הצרכנות הישראלית.

קרא עוד »

סטוריז, כאן ועכשיו

עכשיו זה רשמי; החזון של צוקרברג: תוכן מסרים מיידים, פרטיות ואבטחת מידע.  
המספרים מוכיחים ש'הסטוריז' היא הפלטפורמה הצומחת ביותר השנה ופייסבוק מתכוננת להשקיע בה יותר. מחקר ענק של פייסבוק חושף מה אנשים רוצים לראות שם ועד כמה נוכחות נכונה של מותג בסטוריז, מובילה למכר.

קרא עוד »

משרד פרסום חרדי הרבה מעבר למה שחשבתם

עולמות חדשים

כבר לפני 5 עשורים, הניצנים למהפכה הדיגיטלית העוטפת את כולנו החלו כאשר סטודנטים שאפתנים במיוחד, החלו לגלות עולם חדש ומרתק ויצרו חממות לפיתוח עזרים ומכשירים טכנולוגיים המשנים מידי יום את חיינו…
בשני העשורים האחרונים, העולם התקדם בקצב מהיר ומטלטל והפך ל'דיגיטלי' בכל הפרמטרים (מוסדות חינוך, רפואה, תעשיה צבאית ועוד), שיאה של המהפכה הגיע בעת חצייתה את גבולות העולם המערבי והמונים מהעולם המתפתח החלו לאמץ את הטכנולוגיה שתשנה את חייהם לעד.

קרא עוד »
דילוג לתוכן