אלוקי התוצאה, ענני!

שואלים אותי מה החלק הכי טוב כשעובדים בפרסום? זה לא הכסף (העוגה לא גדולה), לא הלחץ (מכירים מישהו שזה עושה לו טוב?!) ולא הלקוח (למרות שהוא תמיד צודק) זה ההתגלות (לא של פיית השיניים ) משרד הפרסום הוא נקודת המפגש של אינספור תחומים, מנהלי הקריאייטיב, התקציבאים, אנשי הארט – כולנו, עובדים על תיקים ממגוון כ"כ רחב: תיירות, נדל"ן, קמעונאות, יזמות, מזון, ילדים, אופנה, עמותות ועוד.. החלטנו לתת לכם הצצה מרתקת בבלוג שלנו, בכל פעם נציץ לקמפיין אחר, ננתח את התהליך ונעבור ביחד על כל השלבים, עד התוצאה הרצויה 

כתוב את הכותרת כאן

נתחיל בבריף (בלע”ז רקע) נעשה את זה בקטנה…

בין שולשלת אדמו”רי בית זוועהיל, בולטים רבי שלומקה מזוועהיל ורבי גדליהו משה זיע”א, אב ובן שמסרו את נפשם על קיום הישיבה הקדושה ‘בית מרדכי זוועהיל’

רבי שלומקה מזוועהיל (האב) הבטיח כי יסייע בזה ובבא לכל המסייעים למוסדותיו (במכתב השמור אצל אדמו”רי בית זוועהיל עד ימינו) ויש אינספור עדויות של אנשים מכל גווני הקשת שראו ישועות גדולות בזכות ההבטחה.

ורבי גדליהו משה מזוועהיל (הבן) המוכר יותר מהסגולה המפורסמת ‘שני חמישי שני’ – תפילה על קברו ותרומה לישיבת ‘בית מרדכי זוועהיל’ – אותה עושים בכל שבוע רבבות אנשים והישועות מתגלגלות.

בכל שנה, לקראת יום ההילולא אנו עורכים קמפיין שמחדד את הבטחת הצדיק ואת ההזדמנות לשלוח שליח שיתפלל עבור התורמים לישועה.

האתגר המשמעותי (אפשר לסמוך עליכם שזה ישאר בינינו?)

האדמור”ים לא נפטרו לפני שנתיים, כי אם לפני למעלה מ70 שנה, איך אנחנו מצליחים לשמור על ‘חיותם’ גם לאחר שנים רבות כל כך?

איך אפשר להנגיש את מורשתם והנהגתם לדור כל כך שונה כדי להעביר עוד מסר ולא להפוך ל’מכונת ישועות’ אלא לדרך חיים.

לא נלאה אתכם בכל התהליך (פלנינג – כן כל שנה מחדש, אסטרטגיה, פגישות, סקיצות, סיעורי מוחות אל תוך הלילה ועוד) נדלג, ונקפוץ ישר לתוצרים המעניינים יותר השנה..

בחרנו השנה ללכת על קונספט של הודיה – יצאנו לחפש את כל אלו שבאו להודות לה’ על הישועה הגדולה שלהם לאחר שקיימו את הסגולה כרצונו של הצדיק

קמפיין זוויעהל - מילר פוינט משרד דיגיטל

כאות הזדהות עם התקופה הקשה, בחרנו להשקיע ב4 עמודים מאויירים בחן עם אתגר חדר בריחה ברמה גבוהה עם קוד פיצוח מתקופתו של רבי עקיבא שישעשעו את הילדים בבית (במיוחד בתקופת ההגבלות על פתיחת בתי הספר)

הקפדנו על חדר בריחה ברמה גבוהה, שכל משפחה שתכניס את החוברת הביתה תהנה מערך מוסף וחוויה למשפחה.

ציפינו שיהיה רעש ובאזז סביב החדר בריחה, אבל לא ציפינו ל3000 שיחות בקו בתוך יום אחד מחלוקת החוברות בבניינים, מעשרות אלפי משתתפים שללא ספק עברו והתחברו לתכנים.

כך הפכנו קמפיין שגרתי, לערך מוסף למשפחה וחיזקנו את הקשר בין מוסדות זוועהיל לכלל המגזר

קמפיין זוויעהל - מילר פוינט משרד דיגיטל

אממ, אז לחוש הראיה -דאגנו, לחוש החוויה (יש חוש כזה?) – דאגנו, לחוש המישוש – דאגנו נשאר לנו חוש השמיעה..

צוות הקריאייטיב דאג לכתוב ג’ינגל קליט וחמוד שעובד והוקלט לתשדיר יפיפה שמעביר את המאזינים באחת מחדשות לא מלהיבות לרצף של תקווה והודיה.

ואחרי כל זאת,

נשאר לנו רק להודות 🙂

element-_-05-
משרד דיגטל שמקפיץ את העסק שלך
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן